Sunday, December 5, 2010

 

Femeia anului după ce a slăbit 95 de kilograme într-un an şi jumătate

Britanica Harriet Jenkins, în vârstă de 25 de ani, a devenit cunoscută după ce a reuşit să slăbească circa 95 de kilograme într-un an şi jumătate, fără să apeleze la chirurgie.
Femeia a fost desemnată de cea mai mare organizaţie specializată pe pierderea în greutate din Marea Britanie, Slimming World, drept Femeia Anului. Reţeta folosită de britanică: mâncare sănătoasă şi exerciţii fizice.
În urmă cu un an şi jumătate Harriet Jenkins cântărea circa 152 de kilograme. Îşi dorea din tot sufletul să devină profesoară, dar silueta supraponderală o făcea să nu aibă încredere în ea.
Nu am vrut să apeleze la operaţii pentru a slăbi. Am refuzat inclusiv bypass-ul gastric. În momentul în care un amic mi-a propus să intru într-un grup al persoanelor supraponderale care voiau să slăbească, am acceptat", a povestit tânăra.
Lucrurile au luat o întorsătură uimitoare, după ce Harriet a redus la minimum dulciurile din dieta zilnică.
Am început să mănânc sănătos. Alimentaţia mea a constat în carne de peşte, fructe şi legume fierte. Într-o zi mâncam cinci mese. După prima săptămână pierdusem aproape trei kilograme. Am început şi exerciţiile fizice şi în prima lună am slăbit peste 8 kilograme. Asta m-a motivat şi am continuat să fac efort fizic pentru a slăbi mai repede", a povestit tânăra. Aşa a reuşit ca în prezent să cântărească 57 de kilograme, la o înălţime de 1,76 metri.
sursa: http://www.adevarul.ro

Labels:


Comments:

Post a Comment





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?