Saturday, December 29, 2012

 

Are 39 de ani şi este considerată CEA MAI SLABĂ FEMEIE din lume! "Tinerele vor să fie ca mine, dar nu vreau să le învăţ să moară"

Valeria Levitin suferă de anorexie extremă, cântărind doar 25 de kilograme. La cei 39 de ani, femeia este considerată drept cea mai slabă femeie din lume, scrie The Sun. Şi mai îngrijorător este faptul că Valeria primeşte foarte multe scrisori de la tinere care vor să arate ca ea.

"Am primit emailuri de la tinere care vor să le învăţ cum pot să arate ca mine. Toate scrisorile sunt de la femei, în general în jur de 20 de ani, care mă văd ca un fel de inspiraţie. De asta vreau să fac o campanie împotriva anorexiei. Nu o să le învăţ să moară. Nu este un joc, nu este o glumă, este viaţa ta", spune Valeria.

Valeria vrea să scape de această tulburare şi luptă din răsputeri cu această boală pentru a putea să-şi întemeieze o familie.

"Vreau ca toţi tinerii să-mi cunoască povestea pentru a nu repeta greşelile mele. Vreau ca tinerii să trăiască fericiţi, sănătoşi şi ca viaţa lor să însemne ceva. Anorexia m-a lăsat singură, neatractivă, iar oamenii din jurul meu sunt scârbiţi de mine", povesteşte Valeria.

La înălţimea ei de 1.72m, Valeria ar trebui să aibă cel puţin 57kg, însă ea cântăreaşte doar 25kg, mai puţin de jumătate din greutatea ei normală.


Citeste mai mult pe:jurnalul.ro

Labels:


Comments:

Post a Comment





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?