Sunday, October 13, 2013

 

Anca Sigartau a dat jos 16 kilograme, dupa ce a renuntat la pastilele de slabit

16 kilograme a slabit Anca Sigartau, talentata actrita pe care o veti vedea miercuri, 16 octombrie, in show-ul “Totul e permis”, la Antena 1. “E pentru prima oara in viata mea cand renunt la medicamentele de slabit. Nu m-am mai gandit absolut deloc la kilogramele mele in plus. Si am inceput sa slabesc in momentul in care m-am relaxat cu totul in privinta asta. Din martie si pana acum am dat jos 16 kilograme”.

Anca s-a luptat toata viata cu kilogramele. Si nu i-a fost prea confortabil asa, plinuta, mai ales atunci cand cei din jur ii atrageau atentia asupra greutatii sale. La filmarile pentru “Sunt o baba comunista”, cel mai recent film in care a jucat,  regizorul Stere Gulea i-a spus ca ar trebui sa manance mai putin: “Eu mananc mai putin, a venit replica ei, dar 20 de ani nu am cum sa dau jos”.


Citeste articolul integral pe: a1.ro

Labels:


Comments:

Post a Comment





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?